Pyöriikö sinulla työasiat päässä, kun pitäisi rauhoittua ja mennä nukkumaan? Painaako myöhään illalla tehty treeni ja nukahtaminen on vaikeaa? Täältä löydät tietoa miten nukahtamisvaikeuksia voi helpottaa erilaisin konstein.

27.4.2018

Valon määrän lisääntyminen ja kellojen kääntäminen aiheuttavat monille ihmisille nukahtamisvaikeuksia.

Lue lisää
uni huoltaa aivoja
17.5.2016

Unen aikana aivoista poistuu kuona-aineita, joita sinne valveilla ollessa kertyy.

Lue lisää
10.9.2015

Paljon on tehtävissä, jos haluaa helpottaa unen kiinni saamista lempein keinoin. Hyvän unihygienian ohella melatoniinista voi olla apua nukahtamisajan lyhentämisessä.

Lue lisää
18.5.2015

Uni on terveydelle yhtä tärkeää kuin ravinto ja liikunta. Onneksi voimme omilla valinnoillamme parantaa hyvän unen mahdollisuutta.

Lue lisää
28.5.2014

Voit löytää nukahtamiseen avun näistä askeleista, mutta jos ongelma alkaa vaivata, kannattaa hakeutua lääkäriin.

Lue lisää