Orion lahjoittaa osan Bevita-tuotteiden tuotoista Roosa nauha -kampanjaan

Syöpäsäätiön Roosa nauha -kampanja järjestetään tämän vuoden lokakuussa jo yhdeksättä kertaa. Tänä vuonna kampanjan teema on ”Rintasyöpä suvussa”. Orion on yksi kampanjan neljästä pääyhteistyökumppanista.  Mukana on iso joukko muitakin suomalaisia yrityksiä ja yhteisöjä.

Pääyhteistyökumppanina Orion lahjoittaa osan Bevita-ihonhoitotuotteidensa tuotosta Syöpäsäätiölle. Vuoden 2011 aikana apteekista ostettujen Bevita-voiteiden myynnistä neljä prosenttia ohjataan Syöpäsäätiön Roosa nauha -rahastoon kotimaisen rintasyöpätutkimuksen ja asiantuntevan neuvonnan hyväksi.

Voit osallistua Roosa nauha -kampanjaan myös tekemällä suoran lahjoituksen Roosa nauha -lippaaseen. Lahjoitusohjeet löydät kampanjan omilta kotisivuilta.

Pääyhteistyökumppanin osassa Orion myös levittää tietoa tutkimustyön merkityksestä rintasyövän voittamisessa. Rintasyöpä on naisten yleisin syöpä, ja sillä on suuri vaikutus myös heidän puolisoidensa ja perheidensä elämään.  Orion panostaa itsekin vahvasti onkologian tutkimukseen löytääkseen yhä parempia hoitokeinoja syövän hoitoon rintasyöpäpotilaille. Orionin kehittämä rintasyöpälääke Fareston (toremifeeni) on ollut käytössä jo vuodesta 1989, aluksi vain Suomessa, mutta nykyisin jo laajalti eri puolilla maailmaa.

Enemmän tietoa Roosa nauha -kampanjasta löydät kampanjan omilta kotisivuilta.